درخشش بانوی ووشوکار هندیجانی در مسابقات

سرپرست اداره ورزش و جوانان هندیجان از کسب عنوان نخست بانوی ورزشکار هندیجانی در مسابقات قهرمانی ووشوی بانوان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حسین محسنی نژاد، سرپرست اداره ورزش و جوانان هندیجان گفت: رقابت‌های قهرمانی ووشو بانوان خوزستان در قالب 10 تیم در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان به میزبانی شهرستان هندیجان به کار خود پایان داد.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها با حضور 218 ووشوکار از شهرهای اهواز، امیدیه، بهبهان، هندیجان، رامهرمز، شوش، دزفول و ماهشهر در سالن چندمنظوره اداره ورزش و جوانان هندیجان برگزار شد که درمجموع مبارزات انجام‌شده در دو بخش تالو و ساندا تیم هندیجان جایگاه نخست را به خود اختصاص داد و تیم‌های دزفول و شوش به ترتیب دوم و سوم شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان هندیجان گفت: نشان برتر بازیکن اخلاق به سحر محبعلی بانوی ووشوکار هندیجان اهدا شد و فاطمه کریم زاده از رامهرمز به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

محسنی نژاد عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان هندیجان در حد توان از هیچ حمایتی کوتاهی نمی‌کند، هر آنچه موجب پیشرفت انگیزه و ترقی این رشته ورزشی شود را برای ورزشکاران فراهم می‌کند تا هرروز شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.