مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: نیاز است فلسفه ناب محرم به طور همه‌جانبه در بین جوانان ترویج یابد و در این زمینه روحانیون رسالتی خطیر دارند.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: نیاز است فلسفه ناب محرم به طور همه‌جانبه در بین جوانان ترویج یابد که در این زمینه روحانیون رسالتی خطیر دارند.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: این ماه فرصتی بسیار بزرگ است که بتوانیم از فیوضات این ماه بهره‌ ببریم که روحانیون شعرا و مداحان نقش اساسی در ترویج فلسفه ناب محرم دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: امروزه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف فرهنگ‌ها و باورهای اسلامی هستند که نیاز است در این زمینه همگان هوشیاری لازم را داشته باشیم تا نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به تلاش دشمن برای شکست بنیان خانواده و افزایش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی از محورهای مهمی است که باید همگان در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به معضل طلاق و اعتیاد در جامعه اظهار کرد:‌ علاوه بر مسئولان فرهنگی خانواد‌‌ه‌ها نیز باید هوشیار باشند تا فرزندانشان دچار این آسیب‌ها نشوند.

وی وحدت و انسجام ملت ایران را رمز پیروزی در تمام مراحل دانست و بیان کرد: مردم ایران همیشه هوشیار و بابصیرت بوده و در تمام صحنه‌های حساس کشور پیشگام عمل کرده‌اند و توانسته‌اند نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/‌ح

دشمنان در صدد تضعیف فرهنگ ها و باورهای اسلامی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.