تاکید بر مدیریت هوشمند ترافیک

رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار توسعه فعالیت‌های مدیریت هوشمند ترافیک شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ جلالی،رئیس شورای اسلامی شهر قم  در جلسه ششم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت مدیریت هوشمند ترافیک در شهر قم گفت: ضرورت دارد در شهر قم نرم‌افزار مسافر به گونه‌ای طراحی شود که تمام ایستگاه‌های اتوبوسرانی و خطوط مشخص بوده و زمان رسیدن اتوبوس‌ها به این ایستگاه‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم هم با اشاره به احیای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: موضوعی که در سال‌های گذشته درگیر بودیم و اتفاق نیفتاد مسئله ادغام سازمان‌های حمل و نقل درون شهری است که از شورای سوم کار آن شروع شد.

 بختیاری افزود: این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است و مقداری مشکلات قانونی در مسیر آن وجود دارد و یک مقدار هم اراده و انگیزه لازم در مجموعه‌ها وجود نداشت.

این عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به انتصاب معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: یکی از انتظاراتی که از دکتر ذاکریان داریم این است که این موضوع را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اهمیت چابک‌ کردن چارت شهرداری قم افزود: باید تا جایی که می‌توانیم بخش‌های موازی و زائد در شهرداری زا حذف کنیم.

انتهای پیام/ش

ترافیک قم هوشمند مدیریت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.