عضو حزب اعتماد ملی گفت: باید مراقب باشیم که پست دادن به جوانان به صورت بادکنکی نباشد بلکه پله به پله انجام شود.

خبازمحمدرضا خباز عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارنظر برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه جریان اصلاحات به دلیل کادرسازی نکردن در معرفی گزینه‌های جدید به مردم با مشکلاتی مواجه است، اظهار کرد: احزاب فراگیر مهمترین مسیری است که می‌توان کادرسازی کرد و افراد را برای حضور در  مسئولیت‌ها پرورش داد.

وی ادامه داد: متأسفانه در کشور ما احزاب در میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده‌ اند و حزب فراگیر به معنایی که در دنیا مطرح است، در کشورمان وجود ندارد.

استاندار سمنان افزود: علت اینکه در کشورمان احزاب فراگیر رشد نکرده‌‌ است، این است که بعضی از مسئولان حزب ستیز  یا حزب گریز هستند، البته در مقاطعی احزاب تشکیل شدند که کوتاه مدت فعالیت کردند.

خباز با بیان اینکه احزاب فراگیر می‌توانند نیروهای جوان را با اصول اداری و مدیریتی آشنا کنند، ادامه داد: در جریان اصلاحات هم به دلیل وجود نداشتن احزاب فراگیر کادر سازی مناسبی صورت نگرفته، البته این مسئله در مقطع کنونی قابل جبران است و می‌توان جوان‌های شایسته را بکار گرفت.

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به توصیه رئیس‌جمهور به مدیران برای به کارگیری جوانان شایسته، گفت: استفاده از ظرفیت‌های جوانان برکات زیادی را برای کشور دارد، باید مراقب باشیم که پست دادن به جوانان به صورت بادکنکی نباشد بلکه پله به پله انجام شود.

خباز درباره اینکه برخی مدیران به نام جوان‌گرایی به بستگان و فرزندان خود مسئولیت می‌دهند، تاکید کرد: ممکن است برخی افردی این حرکت اشتباه را انجام داده باشند اما به این معنا نیست که همه مدیران کشور این چنین عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

 

علت حزب گریزی برخی از مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار