فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از توقیف تریلر حامل ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

 توقیف تریلر حامل ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس سیب و سوران به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ حیدر حق جویان فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد با قاچاقچیان سوخت، ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل محور‌های مواصلاتی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون تریلر حامل سوخت مشکوک، و جهت بررسی بیشتر این تریلر را متوقف می‌کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و فاقد مدارک معتبر از نوع گازوئیل کشف و یک نفر قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در پایان با تاکید بر طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت به صورت برنامه ریزی شده در سطح شهرستان افزود: نیروی انتظامی با تمام توان خود و با هدف جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی تلاش می‌کند که عرصه را بر قاچاقچیان تنگ و آرامش آنان را سلب کند.

انتهای پیام/ع

کشف سوخت قاچاق درسراوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار