معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران نقش بی بدیلی در توسعه علمی و فرهنگی کشور دارد که موفق شده است دانش آموختگانی فرهیخته را به جامعه تحویل دهد.

نقش بی بدیل دانشگاه تهران در توسعه علمی و فرهنگی کشوربه گزارش‌ خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید‌ سرسنگی‌ معاون فرهنگی دانشگاه تهران‌ در آیین‌ ورودی نو دانشجویان‌ دانشگاه تهران، گفت: امروز فصل جدیدی آغاز می‌شود که لطف‌ الهی نوید‌ بالندگی‌ و نسلی جوان‌ را به همراه‌ خواهد داشت.

وی افزود: دانشگاه تهران همیشه‌ نقشی‌ بی بدیل در توسعه کشور‌ داشته است که توانسته‌  دانشجویانی برای توسعه علم‌ و فرهنگ‌ تقدیم جامعه کند‌.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران، ادامه داد: خدای بزرگ را شاکر‌م که یک بار دیگر توفیق خدمتگذاری‌ را برای برپایی این مراسم‌ با شکوه به ما عنایت کرده است.

سرسنگی‌ تصریح کرد: امروز‌ و با گام‌های استوار شما دانشجویان‌ که بر عرصه دانشگاه تهران نهاده‌ شد فصل جدیدی آغاز می‌شود که به لطف الهی و به یمن همت‌ بلند و تلاش شما دانشجویان نوید بالندگی‌ پویا و خردمند‌ را به همراه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: دانشگاه تهران‌ در طول عمر دراز و پر برکت خود همواره نقشی‌ بی بدیل‌ در توسعه‌ علمی و فرهنگی کشور به انجام رسانده است و دانش‌ آموختگانی‌ فرزانه و توانمند را به جامعه و کشور‌ تقدیم کرده است. دانشگاهی که به معنای واقعی کلمه مرکز علم و اندیشه و آینده‌سازی کشور بوده  است.

سرسنگی‌ تصریح کرد: حضور در این دانشگاه برای شما دانشجویان فرصت ممتازی‌ است که هم در معتبرترین‌ مرکز‌ آموزشی‌ کشور‌ دانش‌ اندوزی‌ کنید‌ و هم در سایه توجه این دانشگاه‌ به توانمندسازی‌ اجتماعی‌ دانشجویان و فراهم‌آوری بستر رشد فرهنگی تمام استعداد و ابعاد و‌جودی خود را شکوفا کنید.

وی گفت: حضور دانشجویان از رشته‌های مختلف در کنار هم فرصت رشد همه جانبه شما را مهیا کرده و به راستی‌ شما  را برای حضوری مؤثر در جامعه‌ با نگرشی‌ عمیق‌ و درکی صحیح‌ از زوایای‌ پیچیده و متنوع زندگی اجتماعی‌ آماده می‌کند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران‌، ادامه داد: شک ندارم که همچون گذشته نسل شما نیز پس از فراغت از تحصیل نقشی مهم در پیشرفت‌ جامعه و کشور بر عهده خواهد داشت و باز هم دانشگاه تهران به میزبانی‌ نسلی دیگر از جوانان فرهیخته‌ و آینده‌ساز افتخار خواهد کرد.

سرسنگی‌ یادآور شد: از خداوند متعال توفیق برای تمامی‌ شما دانشجویان را در تمامی مراحل تحصیل و زندگی مسأ‌لت می‌کنم.

انتهای پیام/

نقش دانشگاه تهران در توسعه علمی و فرهنگی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار