سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: تیم سایپا در این بازی تغییراتی دارد و با انگیزه مضاعف وارد میدان می شود و ما از این موضوع استقبال می کینم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار سایپا و پارس جنوبی گفت: با توجه به نتیجه نگرفتن سایپا در هفته های اخیر بازی کردن مقابل تیم علی دایی سخت است. مطمئنا تیم سایپا در این بازی تغییراتی دارد و با انگیزه مضاعف وارد میدان می شود. البته این چالش را دوست داریم و می خواهیم با ارائه نمایشی خوب و هدفمند سه امتیاز را کسب کنیم. سایپا کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و مطمئنا کار سختی برابر آنها داریم.

او درباره حفظ روند خوب پارس جنوبی بیان کرد: دوست داریم این روند را ادامه دهیم اما زمان تداوم آن به خدا بستگی دارد. البته باید زحمت بکشیم. مدیریت باشگاه مثل کوه پشت ما بوده و حمایت کرده است. انتظارات نباید از پارس جنوبی بالا برود چراکه هدف ابتدایی پارس جنوبی بقا در لیگ برتر بود اما باید تلاشمان را به کار گیریم.

تارتار درمورد بازیکنان آسیب دیده پارس جنوبی بیان کرد: تکلیف امید سینگ و علی دشتی فردا مشخص می شود. البوه فرشاد محمدی مهر را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. امیدواریم مصدومانمان به بازی فردا برسند.

او درباره مایکل اومانیا بیان کرد: او دیر به پارس جنوبی اضافه شد و بلافاصله هم به تیم ملی کشورش دعوت شد. خط دفاع ما در این سه بازی گذشته گلی را دریافت نکرده و خوب کار کرده است اما هروقت لازم باشد از اومانیا هم استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی پارس جنوبی پیش از دیدار با سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار