نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

هرگز حرف دشمن را باور نکنید

نماینده ولی فقیه در استان در رژه نیرو های مسلح خراسان جنوبی گفت:هرگز حرف دشمن را باور نکنید.

هرگز حرف دشمن را باور نکنید به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گفت:با توجه به توطئه های روزانه دشمن ،هرگز حرف آنها را نباید باور کرد.

وی با بیان اینکه خداوند در دین اسلام اموری را از جمله امر به معروف و نهی از منکر و جهاد را واجب کرده است، افزود:امر به معروف و نهی از منکر نوعی محیط زیست برای انسان است که خوبی و بدی را به انسان نشان می دهد و شاخصه اصلی زندگی افراد است
،که باید به آنها در جامعه عمل شود .

 

امام جمعه بیرجند گفت:هرانسانی در جایگاهی انسانی خود در چهارچوب اسلام زمانی میتواند به حیات عقلانی خود ادامه دهد که محیط زیست او مساعد باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه محیطی که انسان میخواهد در آن رشد کند بایدپاک باشد،افزود:از آنجا که در اسلام آمده است همه شما باهم برادرید ، ماباید برای پاک سازی وجود خود و هم برای پاک کردن دیگران از آلودگی ها در قالب امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه باید با افرادی که حرف حساب را نمی فهمند مقاومت کرد و خداوند برای این امر،جهاد را قرار داده است، گفت:جهادگران و رزمندگان اسلام مصداق اولیاء الله در قرآن هستند که با مقاومت در مقابل زورگویان ایستادند .

وی افزود:مردم باید بدانند که تنها جهاد با کفار و زورگویان کافی نیست بلکه باید انسان با نفس خود نیز جهاد کند که بنابر تعبیر قرآن این جهاد ، جهاد اکبر است .

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن همیشه از خارج مرز ها وارد نمی شود بلکه گاهی هدف را سرباز خود قرار می دهد و اندیشه و فکر او را در اختیار می گیرد،گفت: با توجه به توطئه های روزانه دشمن ،لذا به هیچ وجه نباید حرف دشمن را باور و به آنها اطمینان کرد

وی با اشاره به سخن امام خمینی که میفرمایند:اگر مردم باهم باشند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ،افزود:مردم باید با هم همراه شوند تا بصورت یک دسته و ارتش در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

سرتیپ قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا استان نیز در این مراسم  گفت:واقعه دفاع مقدس و عاشورا یک هدف را دنبال می کردند و آن هم ایثار و جان سپاری به منظور درس عبرت برای آیندگان بود .


وی با بیان اینکه واقعه عاشورا یک فرهنگ است و دفاع مقدس تداوم این فرهنگ است،افزود:عاشورا نوعی دفاع حق طلبی بود و دفاع مقدس نیز با الگو گیری از این واقعه ، برای بازگشت حقوق مردم انجام شد .


فرمانده سپاه انصارالرضا استانرگفت: امروز جامعه ما با مبارزه فرهنگی،اقتصادی دشمن مواجه است که خوشبختانه شاهد مبارزه حق طلبانه ملت ایران هستیم .


وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در نیویورک افزود: سخنرانی رئیس جمهوری در تریبون کشور آمریکا و محکوم کردن سخنان ترامپ نشان از این است که ما تا آخر ایستاده ایم .


انتهای پیام/ب

 رژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.