نماینده ی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح پشتوانه ی یک جامعه ی ایمانی هستند که دشمن جرات حمله و تهاجم به آن را ندارد.

نیروهای مسلح پشتوانه ی کشور است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ نماینده ولی فقیه صبح امروز در دیدار با نیرو های مسلح گفت: نیروهای مسلح همه هستی یک جامعه هستند که از جان،مال، ناموس، و تمامیت ارضی کشور حفاظت می کنند.

آیت الله عبادی افزود: جهاد از ارکان عملی دین خدا است که از نظر فقهی به دو جهاد ابتدایی و جهاد دفاعی تقسیم می شود.

وی گفت: جهاد ابتدایی مشروط به حضور شخص پیامبر(ص) یا ائمه ی معصوم (ع) و یا رهبر معصوم است، در حالی که در جهاد دفاعی این طور نیست و جهاد یک امر فطری محسوب می شود که همه باید از خود دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امنیت تولیدی است و برای تحقق آن باید قوی بود؛گفت: مرگ برای ضعیف امر طبیعی است ،پس برای زنده ماندن باید قوی بود تا در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کرد.

آیت الله عبادی افزود: انسانی که راه خود را پیدا می کند و پشت سر رهبران الهی قرار می گیرد از هیچ چیز نمی ترسد چرا که اگر در این راه کشته شود به شهادت و کمال رسیده و اگر زنده بماند باعث ناکامی دشمن و وصول به اهداف الهی شده است؛که هر دو راه نیکو است.

در این دیدار فرمانده ارشد ارتش نظام جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی گفت: تا زنده ایم رزمنده ایم و تا آخرین قطره ی خون خود از حریم اهل بیت ،ولایت فقیه، و همه ی مسلمانان جهان دفاع خواهیم کرد.

امیر سرتیپ قوام یوسفی افزود : نیروهای مسلح بخشی از مردم هستند و خود را خادم آنها می دانند و سوگند یاد کرده اند که تا پای جان از ولایت فقیه و قرآن و اسلام و سرحدات ایران اسلامی دفاع کنند.

وی گفت: در 8 سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از 200 هزار شهید، 500 هزار جانباز و 40 هزار ایثارگر نشان داده ایم که بر پیمان خود ایستاده ایم.

فرمانده ارشد ارتش در خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس ابهت قدرت های شرق و غرب را شکستند برای همین است که دشمن رویکرد جدیدی را در زمینه جنگ پیش گرفته است و سعی کرده تا با جنگ فرهنگی، اسلام هراسی و فضای مجازی به نظام ضربه بزند که بازهم با شکست رو به رو شده است.

امیر سرتیپ قوام یوسفی گفت: دشمن پس از شکست های پی در پی این بار می خواهد با نام اسلام به اسلام ضربه بزند و از طریق گروه هایی با نام اسلام که بویی از اسلام نبرده اند سعی در اذیت و آزار مسلمانان جهان و نابودی اسلام دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار