فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز ملت ایران در میان ملت‌های مسلمان با در دست داشتن پرچم سرخ عاشورا در همه صحنه‌های دفاع از مظلومان جهان پیشتاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی یک موهبت الهی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران هدیه داده شد.

وی افزود: همان‌طور که ملت ایران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان داد، امروز هم ملت ایران در میان ملت‌های مسلمان با در دست داشتن پرچم سرخ عاشورا در همه صحنه‌های دفاع از مظلومان جهان پیشتاز است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: نیروهای مسلح امروز بیش از هر زمان دیگری در دفاع از انقلاب اسلامی و مظلومان جهان در هر نقطه‌ای آماده رزم و نبرد هستند و همین تدابیر بازدارنده فرمانده کل قوا بوده که سطح قابل قبول و ممتازی از امنیت را به میهن اسلامی ما ارزانی داشته است که بر پایه خون مطهر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که امنیت پایدار ما را در سواحل مدیترانه تأمین می‌کنند، به دست آمده است.

سلیمانی خاطر نشان کرد:وظیفه دارم تشکر کنم از همه یگان‌هایی که از ارتش پیروزمند انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی امروز در این رژه حضور دارند که امیدوارم این قدم‌ها ذخیره خوبی برای آخرت همه رزمندگان اسلام باشد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم رژه نیروهای مسلح اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.