امام جمعه یزد گفت: راه ملت ایران، راه مکتب سید الشهدا (ع) است و باید همچنان برای رسیدن به اهداف و مبانی انقلاب با قوت در عرصه های مختلف حضور داشت.

راه ملت ایران، راه مکتب سید الشهدا (ع) استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه های نمازجمعه شهر یزد با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا و سایر دولتمردان مستکبر این کشور علیه انقلاب اسلامی، افزود: آمریکایی ها در 38 سال گذشته از هیچ کوششی در تحریم و فشار نظامی ، اقتصادی و تهدید نرم علیه ملت و کشور ما کوتاهی نکرده اند.

وی ادامه داد: ملت ایران به رغم توطئه های مختلف نه تنها تسلیم فشارها و زورگویی های استکبار جهانی نشده اند بلکه با قدرت و درایت کوبنده خود با عزم جدی برای تحقق اهداف مقدس خود ادامه می دهند.

خطیب جمعه یزد تصریح کرد: تهدیدها ، فشارها و تحریم های استکبار جهانی علیه ایران مقتدر اسلامی ادامه دارد ولی در مقابل ملت ایران نیز جانانه گوش به فرمان مقام معظم رهبری وظایف دینی و انقلابی خود را انجام و راه نورانی خود را ادامه می دهند.
ناصری یزدی در ادامه به قیام امام حسین (ع) و نهضت کربلا و واقعه درس آموز عاشورا اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تداوم نهضت سرخ حسینی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: راه ملت ایران ، راه مکتب سید الشهدا (ع) است و باید همچنان برای رسیدن به اهداف و مبانی انقلاب با قوت در عرصه های مختلف حضور داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد بیان کرد: گسترش فرهنگ عاشورا در جامعه وظیفه بزرگ دینی و انقلابی است و نقش موثری در خنثی کردن توطئه های کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و حامیان او علیه نظام اسلامی دارد.

وی افزود: عزاداران امام حسین (ع) باید با بینش و بصیرت مراسم های سوگواری و عزاداری ها را انجام دهند و آنچه در این محافل و مجالس دارای اهمیت و قداست است توجه به اهداف قیام سالار شهیدان است.

امام جمعه یزد در بخشی از خطبه های نماز جمعه به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبری فرزانه انقلاب و توصیه های معظم له اشاره کرد و یادآور شد: شعار نه شرقی و نه غربی، جزو ماهیت و مبانی نظام است و باید همیشه حفظ شود.

ناصری در ادامه به بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت در مراکز آموزشی استان یزد اشاره کرد و از دست اندرکاران این عرصه و به خصوص فرهنگیان خواست تا تربیت دینی نسل جوان را همواره مدنظر خود قرار دهند.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه این هفته یزد به امامت آیت الله ناصری برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.