آیت الله ناصری در خطبه های نماز عید قربان؛

مسلمان واقعی همواره رضایت خداوند را بر هر چیزی ترجیح می دهد

آیت الله ناصری در خطبه های نماز عید قربان، کسی که رضایت خداوند، بر هر چیزی ترجیح می دهد را مسلمان واقعی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نمازعید سعید قربان در یزد با حضور گسترده آحاد مردم ولایتمدار در مسجد ملا اسماعیل و در سایر مناطق به امامت ائمه جمعه شهرها در مصلی های نمازجمعه برگزار شد.

آیت الله ناصری در خطبه های نماز عید قربان گفت : مسلمان واقعی همواره رضایت خداوند را بر هر چیزی ترجیح می دهد و با اخلاص کامل برای اجرایی شدن دستور خدا وظایف شرعی خود را با تمام وجود در طول زندگی انجام می دهد.

امام جمعه یزد به اهمیت اخلاص در عمل و کسب رضایت الهی بر تمام مسائل مختلف به عنوان یک وظیفه بزرگ اشاره کرد و گفت: اگر انسان از لحظه های زندگی خود به نحو شایسته ای استفاده نکند در عمل عمر خود را ضایع کرده است.

امام جمعه یزد به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دولت جدید اشاره کرد و از آنها خواست در طول تصدی مسئولیت هایی که بر عهده دارند با تمام وجود برای تحقق آن ها گام بردارند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد : داشتن ارتباط صمیمی و همیشگی با مردم ، اخلاص در کارها ، تقویت روحیه گذشت و فداکاری و همچنین روحیه انقلابی و جهادی را از ویژگی های اصلی دولتمردان دانست.

وی همچنین به مناسبت های شمسی و قمری اشاره کرد و بر لزوم پاسداشت این مناسبت ها و بیان آنها را برای مردم و نسل جوان تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز عید قربان در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.