مردم این استان در واکنش به اظهارات سخیف و گستاخانه رئیس جمهور آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران در مقر سازمان ملل با برپایی تظاهرات باشکوهی جلوه ای از پیوند مکتب ظلم ستیزی انقلاب با عاشورای حسینی را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ضد آمریکایی مردم آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛راهپیمایی کنندگان در این حرکت انقلابی بر حمایت همه جانبه خود از ملتهای مستضعف جهان تاکید کردند.


نمازگزاران تبریزی هم بعد از اقامه نماز جمعه امروز به تاسی از نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) و با شعار های آمیخته با مکتب عاشورا، بر ظلم ستیزی و مبارزه با آمریکا تاکید کردند و واکنش صریح مسئولان کشورمان را به گستاخی ترامپ خواستار شدند.


مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل‌سعود خائن، هیهات من الذله، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، فرمان رهبر ما مرگ بر آمریکا، ندای دولت ما مرگ بر آمریکا شعار راهپیمایی کنندگان تبریزی از مصلا به سمت میدان ساعت این شهر بود.


در پایان این راهپیمایی هم ، بیانیه ای در محکومیت اظهارات ترامپ و پافشاری بر اصول انقلاب اسلامی در یاری رساندن به مظلومان عالم قرائت شد.

انتهای پیام/خ

مردم متدین و انقلابی آذربایجان شرقی امروز بعد از اقامه نماز جمعه ، راهپیمایی ضد آمریکایی برپا کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.