استاندار کرمانشاه گفت:آغاز سال تحصیلی نوروز فرهنگی و تحصیلی کشور است که این مناسبت را به دانش آموزان عزیز تبریک میگویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رازانی استاندار کرمانشاه گفت: این روز‌ها ما سه مناسبت مهم داریم، اول اینکه وارد ایام محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام شده ایم که این مناسبت را تسلیت می گویم، مناسبت دوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس است که  با رشادت های مردم و رهبری داهیانه امام راحل دشمنان ناکام ماندند .

وی مناسبت سوم نیز آغاز سال تحصیلی است که همانا نوروز فرهنگی و تحصیلی کشور است  ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کل کشور، و ۵۷۲ شهید از دانش آموزان استان این پیروزی را رقم زدند که به روحشان درود می‌فرستیم .


رازانی ضمن اشاره به اینکه مسیر سعادت فردی و اجتماعی بشر از مسیر آموزش و پرورش می گذرد ادامه داد :همای سعادت بدون دانش، علم, تلاش و کوشش بر شانه کسی نخواهد نشست و امروز مربیان و معلمان ما طبق شاخص‌ها حقیقتا بهترین افراد فرهیخته کشور هستند که به رغم شرایط نه چندان مطلوب در این کسوت به آموزش فرزندان این مرز و بوم اهتمام دارند.


در این مراسم آموزشگاه استعدادهای درخشان (فرزانگان) ناحیه یک، با مشخصات پروژه‌ ای ۲۹۸۵ مترمربع زیربنا و با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی طرح بازسازی مدارس فرسوده افتتاح شد.

این مدرسه دارای ۱۲ کلاس درس، آزمایشگاه، سالن آمفی تئاتر، کلاس IT، نمازخانه، کتابخانه و اتاقهای اداری و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد، سیستم اعلام و اطفاء حریق و اعلان سرقت است.

 

انتهای پیام/ز

افتتاح آموزشگاه استعدادهای درخشان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.