مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج مردم استان در ایام محرم با قیمت مصوب دولتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بعلی‌اصغر بهمنی‌پور مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای تامین اقلام مورد نیاز هیچ کمبودی وجود ندارد گفت: برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز نذورات مردم با قیمت مصوب دولتی و به هر میزان برای  استفاده مردم در نظر گرفته شده است.

بهمنی‌پور با اشاره به سهمیه 244تنی برنج هندی استان برای ایام محرم گفت: این برنج با قیمت هر کیلو چهار هزار تومان درب انبار و با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم 4300 تومان در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به سهمیه 250 تنی شکر استان کرمانشاه برای محرم و صفر عنوان کرد: شکر درب انبار با قیمت هر کیلو 2520 تومان و با قیمت هر کیلو 2820 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

مدیر تنظیم بازار و محصولات کشاورزی و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: گوشت مرغ منجمد نیز با قیمت هر کیلوگرم 5400 تومان درب سردخانه عرضه می‌شود. این گوشت در شهرستان کرمانشاه با قیمت هر کیلو 5700 تومان و در دیگر شهرستان‌ها نیز با قیمت هر کیلوگرم 5800 تومان به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.

وی افزود: گوشت قرمز منجمد هم با قیمت 22 هزار تومان درب سردخانه عرضه و با قیمت هر کیلو 23 هزار تومان در شهر کرمانشاه و گوشت گرم گوسفندی وارداتی کشتار روز نیز با قیمت هر کیلو 33 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

 

انتهای پیام/ز

تامین اقلام مورد نیاز نذورات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.