در قالب اردوهای زیارتی و شوق زیارت بیش از هزار و 700مددجوی زنجانی از ابتدای امسال به سفرهای زیارتی اعزام‌شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع 45 مددجوی اعزامی به مشهد مقدس در قالب طرح شوق زیارت ، گفت : ایجاد نشاط معنوی و آشنایی با سیره اهل‌بیت (ع) از اهداف مهم اجرای شوق زیارت و اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی است .
وی با تأکید به مددجویان اعزامی به مشهد مقدس بر رعایت آداب زیارت در تشرف به اماکن زیارتی ، افزود: اعزام گروه‌های مختلف مددجویی در قالب کاروان‌های زیارتی به اماکن متبرکه موجب تقویت روحیه و فرهنگ کار تیمی شده و مسئولیت‌پذیری آن‌ها را نیز تقویت می‌کند.
صفری با اشاره به اینکه از ابتدای امسال هزار و 700مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اماکن زیارتی اعزام‌شده‌اند ، ادامه داد : این تعداد مددجوی زنجانی در قالب اردوهای زیارتی و شوق زیارت به مشهد مقدس ، قم ، جمکران و کربلای معلی از ابتدای امسال مشرف شده‌اند.
وی بابیان اینکه اجرای طرح شوق زیارت از برنامه‌های مهم حوزه فرهنگی برای اعزام گروه‌های مختلف مددجویی به مشهد مقدس است ، گفت : اولویت کمیته امداد در اجرای طرح شوق زیارت ، شناسایی و اعزام مددجویانی است که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند است.
انتهای پیام/ن

اجرای طرح شوق زیارت در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.