سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی از برپایی نمایشگاه کتاب در شهر خورموج خبر داد.

نمایشگاه کتاب در شهر خورموج گشایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید زارعی پیش از ظهر یکشنبه در این مراسم که در دارالقرآن زینب کبری (س) خورموج برگزارشد، اظهار داشت: این نمایشگاه تا هفتم مهرماه ادامه دارد و صبح‌ها از ساعت ۸ لغایت ۱۲ و عصر‌ها ۱۶ لغایت ۲۰ برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این کتاب‌ها در عناوین مختلف از جمله مذهبی، تاریخی، ادبی، روان شناسی، کودکان است، افزود: برپایی نمایشگاه‌های کتاب وایستگاه‌های مطالعه و توجه و کیفیت و تنوع چاپ کتاب‌ها همگی از مواردی است که در افزایش سرانه مطالعه مثمرثمر است.  با عنایت به عوامل مختلف جهت تعمیق و گسترش کتابخوانی موضوع برگزاری نمایشگاه‌های کتاب به عنوان بستری برای ایجاد انگیزه و همچنین شوق مطالعه حائز اهمیت است.

مدیر آموزش وپرورش دشتی با قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی کمک شایانی به تهیه سبد مطالعاتی علاقه‌مندان به کتاب می‌کند.

احمد طیبیان مجرد بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب یک فرصت است و عرضه محصولات فرهنگی در قالب این نمایشگاه‌ها به غنی شدن فرهنگ شهرستان‌ها کمک می‌کند. اثرات کتابخوانی در پرورش روح و روان و تغییر رفتار انسان موثر است ویکی از راهکار‌های رونق گرفتن چنین نمایشگاه‌هایی حضور دانش‌آموزان است. بچه‌هایی که به این نمایشگاه‌ها می‌آیند هرکدام قاصدی هستند که برای پدر و مادرشان پیام دعوت به این نمایشگاه را می‌برند.

انتهای پیام /پ

نمایشگاه کتاب در شهر خورموج گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.