وزیر پیشین ارشاد گفت: وقتی جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را یکسان می‌دانند بیشتر برای رسانه‌های بیگانه خوراک تولید می‌کنند.

یکسان سازی جنگ و دفاع مقدس تغذیه کردن رسانه‌های بیگانه استسیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به توئیت یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر اینکه جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تفاوتی ندارند و در هر صورت جنگ مذموم است، گفت: بعضی از اعضای شورای شهر کنونی تهران علاقه دارند که مطرح شوند و شعارشان هم این است که بدنامی بهتر از گمنامی است.

وزیر پیشین ارشاد با تأکید بر اینکه کار کردن دشوار و حاشیه‌سازی آسان است، بیان کرد: لذا برخی افراد حرف‌هایی می‌زنند که مشهور شوند ولی نمی‌دانند که این شهرت محبوبیتی در پی نخواهد داشت و حتی کسانی که به آن‌ها رأی داده‌اند از چنین مواضع و دیدگاه‌هایی اظهار برائت می‌کنند.

وی تصریح کرد:‌ مشکلات شهر تهران به قدری زیاد است که اگر شورای شهر همه نیروی خود را هم صرف سازندگی تهران کند باز هم کم است لذا این افراد با این حرف‌ها می‌خواهند افکار عمومی را از توجه به وظیفه اصلی خودشان منحرف کنند.

حسینی با تأکید بر اینکه افراد راه یافته به شورای شهر تهران بیشتر با نگاه سیاسی و حزبی وارد شده‌اند، خاطرنشان کرد: شورای شهر یک کار مدیریتی، اجرایی، سازندگی و عمرانی است و مانند مجلس نیست که بتوان در موضوعات مختلف اظهارنظر کرد و تریبونی برای دیدگاه‌های سیاسی باشد.

وزیر پیشین ارشاد درباره اظهارنظر حجت نظری در مورد دفاع مقدس ادامه داد: چرا باید جنگ و دفاع مقدس را در کنار هم قرار داد و گویی که ما آغازگر جنگ بودیم در حالیکه همه دنیا و سازمان ملل اذعان داشتند صدام آغازگر جنگ بوده است و ما چاره‌ای جز دفاع نداشتیم و اگر دفاع نمی‌کردیم عزت و شرافت ما لکه‌دار می‌شد و کشور ما در تصرف رژیم بعثی قرار می‌گرفت.

حسینی با ابراز تأسف از دیدن چنین اظهارنظرهایی گفت: وقتی افرادی که تازه از راه رسیده‌اند این گونه سخن می‌گویند بیشتر برای رسانه‌های بیگانه خوراک تولید می‌کنند.

وی افزود: وقتی که افرادی در لیست‌ها قرار می‌گیرند و مردم آن‌ها را نمی‌شناسند و صرفا به خاطر اینکه در یک لیستی هستند به آنها رأی می‌دهند نتیجه چنین می‌شود.

وزیر پیشین ارشاد ادامه داد: برخی از اعضای شورای شهر تهران به علت بهره‌گیری از رانت‌ها و پول‌هایی که دادند در لیست قرار گرفتند و نتیجه‌اش هم چنین شده است که به جای تفکر در مسائل شهری از همان روزهای اول به فکر درخواست خودروهای مدل بالا و تبلت بودند.

وی ادامه داد: وقتی که دغدغه این افراد منافع شخصی خودشان است، بنابراین وقتی که می‌خواهند کار خوبی انجام دهند ناراحت هستند مثلا برای کمک به برگزاری مراسم اربعین که مانور قدرت دوستداران امام حسین (ع) است و در تمام دنیا بازتاب دارد بعضی از این آقایان ناراحت هستند اما در مسائلی که مربوط به خودشان هست و منافع جناحی در میان است هر تصمیمی را می‌گیرند.

انتهای پیام/

 

وظیفه اصلی اعضای شورای شهر تهران

جنگ تحمیلی و دفاع مقدس یکسان نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار