ورزشکاران کشورمان در رقابت های آرنولد کلاسیک اسپانیا خوش درخشیدند.

درخشش ایرانی ها در بارسلونابه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های آرنولد کلاسیک از جمعه هفته پیش با حضور تمام عنوان داران این رشته در شهر بارسلون اسپانیا آغاز شده است. برهمین اساس ورزشکاران کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند و این نتایج را بدست آورند.

بادی کلاسیک :

مایان ذات پرور نفر سوم دسته اول بادی کلاسیک

کامران صالحی قهرمان دسته دوم بادی کلاسیک

مسعود قلی نژاد نفر سوم دسته آخر بادی کلاسیک

حسین جلالی در دسته سنگین وزن پرورش اندام رده سنی پیشکسوتان رقابت های آرنولد کلاسیک اروپا قهرمان شد، میلاد صادقی هم به عنوان مربی بادی کلاسیک کاران را در این مسابقه همراهی می کند.

 همچنین علیرضا ظرفچی برای دومین سال پیاپی در رقابت های قویترین مردان آرنولد کلاسیک شرکت کرد و در بین بهترین های دسته وزنی خود در جایگاه پنجم قرار گرفت.در حالیکه ایرانیان زیادی در این فستیوال حضور داشتند او به عنوان تنها شرکت کننده ایرانی در رشته قویترین مردان رقابت کرد.

ورزشکارانی از لهستان ، فرانسه ، اسپانیا ، ایتالیا، سوئیس ، اوکراین ، روسیه ، آلمان و ایران در فینال به رقابت پرداختند.ظرفچی که در مرحله مقدماتی به عنوان نفر دوم به جمع ۱۰ نفر فینال رسید و در نهایت و بعد از جابجا کردن رکوردهای اسکوات تعادلی و حمل الوار دسته منفی صدو پنج کیلوگرم این رقابتها در نهایت پنجم شد.

انتهای پیام/

نتایج ورزشکاران کشورمان در رقابت های آرنولد کلاسیک تا روز دوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار