استاندار تهران گفت: برای تحقق وعده‌های رئیس جمهور در استانداری تهران مجدانه فعالیت می‌کنم.

برای تحقق وعده‌های رئیس جمهور تلاش می‌کنم/ استفاده از ظرفیت‌های بانوان و جوانان اولویت مهم بنده استمحمد حسین مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتصابش به عنوان استاندار تهران، اظهار کرد: بنده سرباز جمهوری اسلامی هستم و در هر جایی که به من ماموریت دهند، تمام تلاشم را برای خدمت به مردم ایران به کار می‌گیرم.

وی با بیان اینکه برای تحقق وعده‌های رئیس جمهور مجدانه فعالیت می‌کنم، گفت: مباحث مربوط به اشتغال، مسائل اجتماعی و به صورت کلی حل مشکلات مردم تهران اولویت اصلی ماست.

استاندار تهران افزود: برای تحقق برنامه‌های توسعه کشور باید جدی باشیم و دست تمام کسانی که ما را در این راه یاری می‌کنند، به گرمی می‌فشاریم.

مقیمی تاکید کرد: برخی از شهرستان‌های تهران در مواردی از شاخصه‌ها عقب هستند و باید تلاش کنیم این موارد جبران شوند.

استاندار تهران اضافه کرد: در چهار سال گذشته فعالیت دولت یازدهم، تلاش‌های بسیاری برای بهبود وضعیت زندگی مردم در کل کشور و تهران انجام شد، اما هنوز کار‌های زیادی برای انجام دادن داریم.

مقیمی تاکید کرد: بنده از سال‌های قبل آقای هاشمی را می‌شناسم و با وی کار کرده ام، زحمات هاشمی در استانداری تهران قابل تقدیر است.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم استفاده از ظرفیت‌های جوانان و بانوان است چراکه جوانان در بسیاری از موارد ثابت کرده اند کار‌ها را با سرعت و دقیق پیش می‌برند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار