دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در بیرجند:

بهره برداری از 50 پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) از بهره برداری ۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف خراسان جنوبی خبر داد.

بهره برداری از 50 پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سردار سید ضیاء‌الدین حزنی،فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز 50 پروژه محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.


وی با اشاره به اجرای 47 هزار پروژه در راستای محرومیت‌زدایی در سطح کشور افزود: اگر امروز در جنوب شرق و شمال غرب در برخی مناطق موفقیت‌هایی را شاهد هستیم به دلیل محرومیت‌زدایی با اولویت دفاع سپاه از مردم عزیز ایران است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: سپاه از محله ها و روستاها متولد شده و رمز موفقیت آن این است که همیشه و در همه حال کنار مردم بوده و مردم دوستی و محرومیت‌زدایی از راهبردهای آن بوده است.

حزنی با بیان اینکه در حال حاضر سپاه در زمینه مسجدسازی نیز ورود پیدا کرده است تا عقب ماندگی‌هایی که در این زمینه وجود دارد، جبران شود ،افزود:تقویت حوزه‌های علمیه نیز در دستور کار سپاه قرار گرفته که در این راستا تلاش شده تعداد طلبه‌ها با خانه‌های عالم و مساجد در یک توازن قرار گیرد.


انتهای پیام/ب


اجرای 47 هزار پروژه محرومیت زا در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.