برگزاری همایش طلایه داران امر به معروف در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری همایش طلایه‌داران امر به معروف در بین اصناف در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش طلایه داران امر به معروف در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داوود ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه ملایر،با اشاره به برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در ملایر اظهار کرد: در این زمینه هفت برنامه شاخص شهرستانی در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته که با همکاری سایر ادارات و نهادها در حال اجراست.

وی برگزاری راهپیمایی بعد از نماز جمعه در ملایر، نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس، دیدار مسوولان و فعالان امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با ائمه جمعه شهرستان را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری همایش تخصصی حوزه و دانشگاه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در ملایر خبر داد و گفت: برگزاری همایش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان و برگزاری کارگاه‌های آموزش خانواده در مساجد و محلات از دیگر برنامه‌های ستاد امر به معروف است.

وی از برگزاری مانور بزرگ تذکر لسانی با همکاری بسیجیان و حوزه‌های مقاومت پایگاه‌های بسیج در شهر ملایر همزمان با پنجم مهرماه خبر داد و تصریح کرد: کارگاه آموزشی تدوین قانون امر به معروف و نهی از منکر نیز توسط دادستانی شهرستان برگزار می‌شود.

ابراهیمی برگزاری همایش طلایه‌داران امر به معروف در بین اصناف با موضوع کسب حلال، تهیه و توزیع بروشور با موضوع آسیب‌های اجتماعی، برگزاری جلسه توجیهی سخنرانان و مبلغان در راستای جهت‌دهی سخنرانی‌ها با موضوع امر به معروف و نهی از منکر را نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر برشمرد.

وی با بیان اینکه ساماندهی شعارنویسی‌ روی خودروها، برگزاری نمایشگاه‌های عکس با موضوعات امر به معروف و آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌ها بوده است، اضافه کرد: تلاش برای برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا، برگزاری جلسات دبیران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و تقدیر از فعالان این حوزه در پایگاه‌های بسیج از دیگر برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در ملایر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از فرایض مهم و کلیدی در اسلام است گفت: اگر این اصل و فریضه ارزشمند در کشور به درستی اجرا شود بسیاری از مشکلات امروز حل خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است خروجی این برنامه‌ها اجرای بهتر و پررنگ‌تر شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان باشد.

انتهای پیام / خ 

همایش طلایه داران در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار