عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تبدیل واحدهای مسکونی منطقه ۲ تهران به مجتمع های تجاری تخلف است و شهرداری باید جلوی آن‌ها را بگیرد.

تبدیل ساختمان های مسکونی منطقه ۲ به مجتمع تجاری تخلف استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناهید خدا کرمی عضو شورای شهر تهران در نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از واحدهای مسکونی منطقه ۲ به مجتمع تجاری تبدیل شده اند و ساخت و سازهای غیر قانونی در این منطقه روبه افزایش است.

وی افزود: تغییر بافت مسکونی به تجاری از جمله تخلفاتی است که باید از سوی سازمان شهرداری تهران پیگیری و نسبت به توقف آن اقدام شود و در این میان در محدوده بلوار دریا بیشترین میزان تخلفات ساخت و ساز رخ داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: املاک مسکونی منطقه ۲ در حالی به مجتمع تجاری تبدیل می شوند که ظرفیت لازم برای این تغییر کاربری در واحدهای فوق وجود ندارد.

خدا کرمی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران به عنوان ناظر اصلی بر پروژه‌های ساخت و ساز در مناطق ۲۲ گانه تهران، باید هر چه زودتر نسبت به توقف تبدیل واحدهای مسکونی به تجاری اقدام کند، هر چند پروانه ساخت این مجموعه ها صادر شده باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار