فرمانده نیروی انتظامی بیجار گفت: دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و انقلاب است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رسول چگینی فرمانده انتظامی بیجار شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای آبروی محله و گرامیداشت شهیدان احد امان الهی و فرزند شهیدش سردار محمود امان‌اللهی و شهدای منطقه سیاه‌منصور که در مقابل منزل این شهید والامقام برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و هفته دفاع مقدس،گفتت: امنیت امروز ایران اسلامی در خاورمیانه و در جهان مرهون خون پاک شهیدانی همجون شهیدان امان‌الهی‌ها است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و انقلاب است،عنوان کرد: اگر رشادت‌های شهیدان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نبود امروز باید در داخل مرزهای ایران با دشمنان در نزاع بودیم.

چگینی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی با تأسی از امام حسین(ع) و برای محافظت از کیان اسلامی و مرزهای ایران اسلامی با دشمن نبرد کردند، افزود: باید یاد و خاطره رشادت‌های شهدا در تمامی ادورا و اعصار برای جوانان بازگو شود.

وی در ادامه به اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره کرد و بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم از خانواده شهدا از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا در قالب آبروی محله است. 

چگینی در ادامه  با اشاره به رشادت‌ها و تاریخ‌سازی سرتیپ شهید محمود امان‌الهی، عنوان کرد: این شهید والامقام شناسنامه شجاعت و ایثارگری مردم کردستان و بیجار گروس است.

 فرمانده انتظامی بیجار به زندگی سرشار از درس شهید امان الهی اشاره کرد و گفت: تبسم در چهره و روی گشاده با وجود تمامی دردها و مشکلات فراوان از ویژگی‌های این شهید والا مقام بود که باید از آن درس گرفت .

انتهای پیام/ د م

 شهید محمود امان‌الهی شناسنامه شجاعت و ایثارگری است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.