تاکنون بیش از 70 درصد از تفاهم نامه سرمایه گذاری دولت با بخش خصوصی در استان سمنان در گام عملیاتی قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با بیان این که ارایه تسهیلات رونق تولید و برگزاری همایش های سرمایه گذاری 2 رکن اساسی در کاهش آمار بیکاری در سمنان است، گفت: تاکنون بیش از 70 درصد از تفاهم نامه سرمایه گذاری 27 هزار میلیارد ریالی دولت با بخش خصوصی در این استان در گام عملیاتی قرار گرفته است.


وی با بیان این که بانک های عامل استان در افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در بخش صنعت در 2 سال گذشته تاثیر قابل توجه ای داشتند تصریح کرد: تا پایان امسال بیش از 6 هزار نفر با بازگشت واحدهای صنعتی نیمه فعال به چرخه تولید جذب بازار کار می شوند.


وی افزود : متوسط رشد اقتصادی در سمنان از منفی چهار درصد در سال 92 اکنون به 5.6 درصد رسید که با اتخاذ تدابیر راهبردی در بخش صنعت این استان برای چهار سال آینده هم این طرح های اشتغال آفرین ادامه می یابد.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمناناضافه کرد : باید برای افزایش اشتغال در سمنان به بخش خصوصی میدان داد و با این راهبرد ارزشمند می توان معضل بیکاری را در میان وبلند مدت در این استان ریشه کن کرد.


انتهای پیام / ه


انغقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.