فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سلاح های غرب و استکبار جهانی علیه ایران از کار افتاده و آمریکا دچار یک پدیده بی عملی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   سردار مرتضی کشکولی روز سه شنبه در همایش یاران بی ادعا در سالن جلسات دانشگاه جامع علمی و کاربردی لرستان گفت: نرخ تنزل قدرت سیاسی آمریکا اکنون به شدت بالا رفته و اکنون دشمنان ایران اسلامی در موضع ضعف هستند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس، دفاعی بود که از قدرت جهان بینی دینی در سختی ها رونمایی کرد و نشان داد که در صورت پایبندی به میثاق انقلاب اسلامی همواره پیروز خواهیم بود.

وی افزود: جنگ علیه ایران از 31 شهریور 59 آغاز و تاکنون ادامه دارد و تنها تاکتیک های جنگی علیه ایران تغییر کرده و دشمنان و استکبار جهانی هربار در جنگی شکست خورده و و به نوعی دیگر از جنگ روی می آورند.

سردار کشکولی ادامه داد: هدف از گرامیداشت روز تجاوز دشمن به کشور این است که دفاع مقدس منشا تفکر بسیجی، انقلابی و گفتمان انقلاب بود.

وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ روحیه انقلابی تمام نیروها در کشور است و در صورت حفظ این روحیه قطعا پیروز منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/ د

دفاع مقدس منشا تفکر بسیجی، انقلابی و گفتمان انقلاب بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.