رئيس پليس آگاهی استان اصفهان

پرونده زورگيران موتورسوار بسته شد

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از دستگيری دو سارق كه با اعمال زور و خشونت اقدام به ضرب و جرح شهروندان و سرقت وجه نقد و گوشی موبايل آنها مي كردند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستارخسروي" اظهار داشت: در پي وقوع چندين مورد سرقت تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان توسط دو موتورسوار و ضرب و شتم مردم رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران پس از انجام يكسري كارهاي تخصصي و اقدامات خاص موفق شدند هر دو سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي دستگير كنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت : اين سارقان در بازجوئي هاي پليس به سرقت 100 ميليون ريال وجه نقد و تعدادي گوشي تلفن همراه از شهروندان اعتراف كردند.

سرهنگ خسروي در ادامه از افزايش کشف سرقت هاي توام با زورگيري و خشونت در استان اصفهان خبر داد و گفت: طي پنج ماهه اول امسال با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي 9 باند سارق خشن و زورگير منهدم شد.

وي با اشاره به تحويل دو سارق دستگير شده به مراجع قضائي افزود: برخورد جدي با اراذل و اوباش و سارقان و مرتكبان جرائم خشن هواره در دستور کار پليس مي باشد و نيروي انتظامي در مقابله با اين مجرمان مصمم و با اقتدار حرکت خواهد کرد.

رئيس پليس آگاهي اصفهان در پايان به همشهريان توصيه كرد: پول ،طلاجات و ساير اموال قيمتي خود را در معرض ديد همگان قرار ندهيد ، جزئيات سرقت، از جمله شماره پلاک و مشخصات موتور سيکلت يا خودرو و خصوصيات راکبان آن ها به ويژه نوع و رنگ پوشاک و همچنين چهره و مو و حرکات آنها را به ذهن بسپاريد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۵ تير ۱۳۹۷
کشور ما به دانشمند و مخترع و نخبه و کارآفرین احتیاج دارد به زورگیر و متجاوز احتیاجی ندارد زورگیران باید اعدام شوند چون اگر به جامعه برگردند مرتکب خلاف های بدتری می شوند اکثر خلافکارانی که به دخترهای مردم تجاوز کرده اند یا مرتکب قتل شده اند قبلاً به جرم های دیگری دستگیر شده و مدتی بازداشت و زندانی بوده اند.