رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیرعامل کشورگفت: وجود مرکز ملی آموزشی و مهارت آموزی در استان یزد نقطه عطفی برای کشور در حوزه آموزش پدافند غیرعامل است.

مرکز ملی آموزشی و مهارت آموزی یزد نقطه عطفی برای کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛هوشنگ حاتمی رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیر عامل کشورضمن تشریح تعاریف، اصول و مبانی پدافند غیرعامل، مردم محوری را رویکرد اصلی پدافند غیرعامل دانست و گفت: آموزش، فرهنگ سازی و ارتقای مصونیت از اولویت‌های پدافند غیر عامل کشور است.

حاتمی افزود: بنابراین لازم است پدافند غیرعامل از مردم به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور حفاظت کند.

وی اظهارداشت: اکنون تهدیدات دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران، مردم محور شده است و این وظیفه همه فعالان در حوزه پدافند غیرعامل است که با مردم داری و مردم یاری، کشور و زیرساخت‌های آن را نسبت به این تهدیدات مصون سازی نما‌یند.

رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور وجود مرکز ملی مهارت آموزی  در استان یزد را نقطه عطفی برای کشور در حوزه آموزش پدافند غیرعامل دانست و خاطرنشان کرد: انجام هرگونه هزینه‌ای در این مرکز که به آموزش و مهارت آموزی منجر می‌شود در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری است.

‌حاتمی تصریح کرد: خوشبختانه با روحیه تعامل، همدلی و همکاری و دید پدافندی خوبی که در این استان وجود دارد شاهد هستیم همه ماموریت‌ها در حوزه پدافند غیرعامل با راهکار‌های متنوع و کاربردی به نحو مطلوب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ا

مردم محوری رویکرد اصلی پدافند غیرعامل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.