رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: در حوزه مدیریت حوادث، باید با سازمان‌های همکار و پشتیبان به یک زبان مشترک رسید.

لزوم حفظ آمادگی تمامی دستگاه‌های شهرستان‌ها در برابر حوادث احتمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد دهقان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد در نخستین نشست کارگروه استانی بهداشت و درمان در برابر حوادث و پدافند غیرعامل دانشگاه شهید صدوقی گفت: یکی از اهداف کارگروه بهداشت و درمان در برابر مدیریت حوادث و پدافند غیرعامل، حفظ آمادگی تمام شهرستان‌ها در حوزه بهداشت و درمان است.

دهقان افزود: در حوزه مدیریت حوادث به خصوص مدیریت حوادث در دانشگاه علوم پزشکی و حوزه پدافند غیرعامل نیاز است که با سازمان‌های همکار و پشتیبان به یک زبان مشترک رسید.

وی تصریح کرد: در حوزه مدیریت بحران چهار فاز پیشگیری، آمادگی، بازتوانی و مدیریت بحران حائز اهمیت است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد با بیان اینکه مخاطرات شهرستان در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شناسایی شده است خاطر نشان کرد: تا حدودی آسیب پذیری‌ها در شهرستان استخراج شده و با این کار به نقشه راه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نزدیک می‌شویم.

دهقان بیان داشت: در شهرستان بافق اگر در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مشکلی رخ دهد با انسجام می‌توان آن را مدیریت کرد تا کمترین آسیب به منابع و افراد تحمیل شود.

شایان بذکر است در این نشست وضعیت آمادگی سازمان‌های همکار و پشتیبان در حوزه بهداشت و درمان در برابر حوادث غیر مترقبه و پدافند غیر عامل بررسی شد.

انتهای پیام/ غ

ضرورت حفظ انسجام تمامی دستگاه های شهرستان‌ها در برابر حوادث 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار