تیم فوتسال افغانستان در دیدار رده‌بندی بازی‌های سالنی آسیا در ضربات پنالتی بازی را به تیم جاپان واگذار کرد و به مقام چهارم رسید.

تیم فوتسال افغانستان چهارم آسیا شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال افغانستان در دیدار رده بندی در برابر تیم قدرتمند جاپان قرار گرفت و در ضربات پنالتی بازی را به این تیم واگذار کرد.

نیمه اول بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید اما در نیمه دوم، هر دو تیم بازی زیبایی را از خود به جا گذاشتند و هر تیم توانست یک بار دروازه حریف را باز نماید.

گل اول این بازی توسط کاظمی، شماره 10 تیم ملی فوتسال افغانستان وارد دروازه جاپان شد اما چند دقیقه پس از این گل، بازیکنان جاپان توانستند گل مساوی را به ثمر برسانند.

بازی با نتیجه مساوی 1 ـ 1 در وقت های قانونی پایان یافت و نتیجه بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم جاپان موفق شد با شکت افغانستانف مدال برنز این رقابت ها را از آن خود نماید.

قابل ذکر است که تیم های فوتسال ایران و ازبکستان نیز بازی فینال را برگزار کردند که در پایان، تیم ایران با نتیجه 7-1 از سد تیم فوتسال ازبکستان گذشت و مدال طلای این بازی ها را تصاحب کرد.    

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار