آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی در گیلان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ غلامرضا مدبری، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان با همکاری جهاد دانشگاهی که از 25 شهریور آغاز شد به مدت 19 روز در حال برگزاری است.

وی در حاشیه بازدید از محل برگزاری این آزمون افزود: محتوای این دوره به صورت لوح فشرده در اختیار آموزش دهندگان استان قرار گرفته و این آزمون به منظور سنجش و ارزیابی میزان آمادگی آموزش دهندگان و ارتقاء سطح علمی آنان برگزار می شود.

معاون سوادآموزی اداره آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه که این آزمون در مرکز جهاد دانشگاهی واقع در تقاطع نیایش (فلکه گاز) و مرکز جهاد دانشگاهی مسکن مهر رشت در حال برگزاری است، اظهار داشت: 2700 آموزش دهنده استان در سایت جهاد دانشگاهی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2275 نفر مکان و زمان آزمون خود را انتخاب کرده اند.

مدبری گفت: داوطلبان به مدت 100 دقیقه باید به 100 سوال پاسخ دهند و افرادی که به 60% سوالات پاسخ صحیح بدهند، نمره قبولی را دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: نتیجه آزمون در هفته آخر مهر ماه در سایت جهاد دانشگاهی بارگذاری خواهد شد و آموزش دهندگان با همراه داشتن کد ملی و کد رهگیری می توانند نتیجه آزمون را مشاهده کنند.

 

انتهای پیام/ع
 

آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان سواد آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.