مراسم تجلیل از خانواده شهدای یگانهای ویژه و مدافعان حرم قم با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛صبح امروز در مراسمی از  خانواده شهدای لشکر 28 روح الله یگان های ویژه  و مدافعان حرم استان  با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولین و عوامل یگانهای ویژه ناجا قدر دانی شد.


 رئیس حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با اشاره به مقام والای شهیدان و خانواده های آنها گفت : خدمت به خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست شهید امر خدا را عزیز دانست و در نزد خدا عزیز شد و خانواده های شهدا نیز ملت ما عزیز هستند.

قدردانی از شهدای یگان ویژه و مدافعان حرم


سرهنگ حسینی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با واقعه عظیم و تاریخی عاشورا گفت : صحنه عاشورا و صحنه دفاع مقدس صحنه فرصت ها بوده است عرصه دفاع مقدس و عاشورا عرصه تکلیف شناسی بود ما باید آگاه و هوشیار باشیم که در مواجه با فرصت ها فرصت سوزی نکنیم.


وی گفت : ملت ایران به مراتب بهتر از ملت عهد رسول الله صلی الله علیه و اله و سلم هستند ما باید بدانیم اگر در مواجعه با تکلیف، تکلیف پذیر نباشیم معلوم نیست چه بلایی به سرمان می آید و این امر در شهدای مدافع حرم تجلی پیدا کرد آنها زمان حال خود را درک کرده و تکلیف را پذیرفتند .

قدردانی از شهدای یگان ویژه و مدافعان حرم


 رئیس حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت :در همه عرصه ها نیروی انتظامی سربلند بیرون آمده است چرا که ما باید فرصت را بشناسیم و فرصت سوزی نکنیم و اگر تکلیف را شناختیم تکلیف ستیز نباشیم.


در پایان این مراسم با حضور سرهنگ صادقی معاون هماهنگ کننده ناجا ، سرهنگ حسینی ، حجت الاسلام شفیعی پور و سرگرد شفیعی از خانواده های معظم شهدا شهید علیدوست ، شهید سجاد روشنایی ، شهید محمدرضا افشاری ، شهید نجم الدین سلطانی و شهید سید یحیی صحرایی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ش

مراسم تجلیل از خانواده شهدای یگانهای ویژه و مدافعان حرم برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار