رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشجویان جریمه حق خروج از کشور را ندارند و باید بدهی خود را قبل از سفر پرداخت کنند.

دانشجویان شامل جریمه صندوق رفاه  به هیچ وجه حق خروج از کشور را نداردذوالفقار یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: هدف صندوق رفاه دانشجویان ایجاد زمینه های مناسب جهت رشد استعدادها و بخصوص کمک به وضع دانشجویان مستعد و کم‌درآمد و گسترش کیفیت و کمیت تسهیلات اعطایی است.

تمدید طرح بخشودگی جرایم صندوق رفاه

 وی ادامه داد: با توجه به تقاضاها و درخواست های مکرر دانش آموختگان در خصوص تمدید طرح بخشودگی جرایم در تابستان تا اواسط مهرماه سال جاری این طرح تمدید شد.

 وی ادامه داد: در این طرح دانش آموختگانی که به این صندوق بدهکار بودند و به علت عدم پرداخت به موقع اقساط، دارای جریمه دیرکرد هستند، می‌توانند ، تا 15 مهر با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان بدهی خود را پرداخت کنند.

 رئیس صندوق رفاه وزارت علوم تصریح کرد: طرح بخشودگی صددرصدی دیرکرد باز پرداخت وام های دانشجویی است و شامل دانشجويانی که جریمه شدند نمی شود. 

 یزدان مهر عنوان کرد: اگر دانشجویانی جریمه قصد خروج از کشور دارند حتما باید بدهی خود را پرداخت کنند تا صندوق رفاه مجوز خروج را برای دانشجو صادر کند.

 وی یادآورشد: اين موضوع به هيچ وجه منطقی نيست كه دانشجو دارای جریمه از کشور خارج شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار