طبق نتایج یک نظرسنجی، بیشتر آمریکایی‌ها ترامپ را برای سمت ریاست جمهوری نامناسب می‌دانند و از حضور وی در این سمت احساس شرمندگی می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، طبق یک نظرسنجی که نتایج آن دیروز، چهارشنبه، منتشر شد، بیشتر آمریکایی ها دونالد ترامپ را شایسته سمت ریاست جمهوری نمی دانند و از داشتن چنین رئیس جمهوری احساس شرمساری می کنند. این در حالی است که یک سوم شرکت کنندگان در این نظرسنجی از عملکرد وی از زمان روی کار آمدن رضایت دارند.

طبق این نظرسنجی که از سوی دانشگاه کوئینیپیاک انجام گرفته، 56 درصد از شرکت کنندگان اعلام کرده اند ترامپ شایسته ریاست جمهوری نیست؛ این در حالی است که 42 درصد وی را شایسته ریاست جمهوری می دانند. اما نظر پاسخ دهندگان از لحاظ گرایشات سیاسی، رنگ پوست و سایر مشخصات نیز قابل توجه است. 94 درصد از افرادی که گفته اند ترامپ شایسته ریاست جمهوری نیست، از دموکرات ها بوده اند؛ در حالی که 84 درصد از افرادی که گفته اند ترامپ شایستگی ریاست جمهوری را دارد، جمهوری خواه بودند.

اما از لحاظ رنگ پوست و جنسیت نیز باید گفت 50 درصد از آنهایی که گفته اند ترامپ شایسته ریاست جمهوری است، سفید پوست بوده اند و از آنهایی که گفته اند وی شایسته ریاست جمهوری نیست 48 درصد سفید پوست بوده اند. همچنین از افرادی که ترامپ را شایسته ریاست جمهوری نمی دانند، 49 درصد مرد بوده اند.

طبق این نظرسنجی، 60 درصد از شرکت کنندگان گفته اند چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا باید دست از انتشار پیام‌های توئیتری بردارد. این در حالی است که 26 درصد گفته اند آنها از استفاده مداوم ترامپ از چنین شبکه اجتماعی رضایت دارند.

همچنین 51 درصد از آمریکایی ها گفته اند از اینکه ترامپ رئیس جمهور آنهاست، خجالت می کشند؛ اما 27 درصد گفته اند به داشتن چنین رئیس جمهوری افتخار می کنند.

انتهای پیام/

 

نارضایتی مردم آمریکا از دونالد ترامپ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ت
۰۸:۵۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
شرمنده نباشید از دموکراسی بهتر از اینها بیرون نمیاد مبارکتون باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
خداصبرتون بده غم اخرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
ما ایرانیها هم براتون متاسفیم :)
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۳:۰۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
عجب !!! چه تفاهمی !! ما هم مثل شما برای شما متاسفیم بخاطر داشتن چنین رییس جمهور منگلی !!!!!!
آخرین اخبار