دوره آموزشی و کاربردی نقش هواشناسی دریایی در فعالیت‌های شیلاتی مازندران برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در آستانه فصل صید ماهیان استخوانی با همکاری شیلات مازندران و اداره کل هواشناسی مازندران دوره آموزشی و کاربردی نقش هواشناسی دریایی در فعالیت‌های شیلاتی با حضور ۴۵ نفر از روسای ادارات شیلاتی شهرستان‌های ساحلی، رﺋیس اداره هواشناسی شهرستان بابلسر، کارشناسان مدیریت امورخاویاری، اتحادیه‌های پره وکیلکا، فرماندهان پایگاه‌های حفاظت منابع، مدیران تعاونی‌های صیادی در محل سالن اجتماعات این اداره کل در شهرستان بابلسر برگزار شد.


الهقلی محمدزاده رﺋیس گروه امور رفاهی و اجتماعی صیادان مازندران با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره فوق، حضور و فعالیت بیش از ۱۱ هزار نفر از فعالان شیلاتی را نشانگر جایگاه مهم فعالیت‌های شیلاتی در شاخصه استانی دانست که در تامین پروتیین مورد نیاز (ماهی) نقش مهمی دارند.


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران با اشاره به ارتباط تنگاتنگ بین فعالیت‌های کشاورزی به ویژه فعالیت‌های شیلاتی و اطلاعات هوا شناسی گفت: حرکت‌های آبزیان و نیز ماهی‌ها با پدیده مهم آب و هواییارتباط داشته، چون درجه گرما و سرمای آب فعالیت ماهی‌ها را تحت تاثیر قرارمی دهد.


عباسعلی شیخ تبار بر همکاری این دو اداره کل در بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین علمی هواشناسی در قالب و شیوه‌های نو برای تشکل‌های صیادی مازندران تاکید کرد.


انتهای پیام/ع


برگزاری دوره آموزشی نقش هواشناسی دریایی در فعالیت‌های شیلاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار