رئیس پلیس راهور قم گفت:از ساعت24:00،روزهای تاسوعا و عاشورا عبور و مرور هرگونه وسایل نقلیه به استثناء وسایل نقلیه امدادی در دو مسیر میدان جهاد و روح الله ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، سرهنگ پوربافرانی ،رئیس پلیس راهور قم گفت: بر اساس این محدودیت،از ساعت24:00، هشتم و نهم مهرماه مصادف با روزهای تاسوعا و عاشورا عبور و مرور و توقف هرگونه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به استثناء وسایل نقلیه امدادی در دو مسیر ممنوع است.

وی در ادامه افزود:این مسیرها شامل میدان جهاد به طرف چهارراه بازار،خیابان45 متری عماریاسر قبل از هفت متری باجک به طرف تقاطع عمار یاسر-آذر،خیابان آذر از تقاطع بلوار شهید روحانی به طرف45 متری عماریاسر-آذر و خیابان انقلاب از سه راهی سجادیه به طرف چهارراه عماریاسر-انقلاب است.

سرهنگ پوربافرانی بیان کرد:مسیرهای میدان روح الله به طرف تقاطع شهدا و از دوربرگردان شهید مصطفی خمینی به طرف پل حجتیه نیز جزو محدودیت تردد خودرو و موتورسیکلت در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی است.

وی خاطرنشان کرد:پارکینگ های شرقی حرم حضرت معصومه (س)،پارکینگ طبقاتی،زمزم، مصلی،اتوبوسرانی، مکانیزه و پارکسوار شمالی برای پارک خودروهای زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع)در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور قم گفت:در سایر معابر در صورت نیاز محدودیت تردد به صورت مقطعی اعمال می شود، که از شهروندان درخواست می شود از توقف و تردد در مسیرهای مذکور در طرح اجتناب کنند و با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ش

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار