موشک‌های رعد ۳۰۷ حزب‌الله لبنان نگرانی و ترس مقامات نظامی رژیم صهیونیستی را برانگیخته است.

المنار: موشک رعد ۳۰۷ نامی است که به کابوس‌های صهیونیست‌ها اضافه شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، فناوری موشک‌های «رعد 307» حزب‌الله لبنان نگرانی و ترس مقامات نظامی رژیم صهیونیستی را برانگیخته است.

فناوری موشک‌های رعد 307، فناوری بروز کردن موشک‌های قدیمی و سنتی و تبدیل آنها به موشک‌های هدایت شونده است. موشک رعد 307 نامی است که به کابوس های صهیونیست‌ها اضافه می شود، موشکی که حزب الله آن را در اختیار دارد و تهدیدی بی سابقه برای عمق رژیم صهیونیستی و تمامی مراکز فرماندهی و اصلی و تاسیسات نظامی و راهبردی آن به حساب می آید.

رسانه های اشغالگران درباره بازتاب این نگرانی ها سخن گفتند و به نقل از منابع نظامی صهیونیستی اعلام کردند ایران فناوری پیشرفته ای را به مقاومت لبنان منتقل کرده است. این فناوری، فناوری موشک‌های رعد است که حزب الله را قادر می سازد موشک‌های عادی را با ایجاد تغییراتی بر روی کلاهک‌هایشان، به موشک‌های دقیق و هدایت شونده تبدیل کند، امری که باعث می شود همه موشک‌های حزب الله که به عمق فلسطین اشغالی می رسند، موشکهایی با هدفگیری دقیق باشند.

انتهای پیام/

 

هراس صهیونیست‌ها از موشک‌های حزب‌الله

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
درود بر حزب الله ، تنها قدرت ضد تروریست عربی در مقابل اشغالگران جنایتکار صهیونیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
انقدهرس بخورین که جونتون دربره.مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
انقدهرس بخورین که جونتون دربره.مرگ بر ال سعود
آخرین اخبار