برگزاری یادواره؛

برگزاری یادواره ۱۲ شهید دهستان پاعلم

به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادواره ۱۲ شهید دهستان پاعلم با حضور جانشین فرمانده وجمعی از کارکنان سپاه ناحیه پلدختر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ فردین زارع، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در یادواره ۱۲ شهید کاشانی دهستان پاعلم برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم حسینی اظهار داشت: شهدا تربیت یافتگان راه امام راحل بودند که با لبیک گفتن به ایشان برای دفاع از حق در جبهه‌ها حضور پیدا کردند.

 وی بیان کرد: امروز اقتدار، عزت، سربلندی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون همین شهدا هستیم.

 جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر باتاکید براینکه الگو پذیری از راه شهدا جامعه ما را از هرگونه آسیب واکسینه می‌کند افزود:جامعه که به نور ولایت مزین شود و جوانان آن ادامه دهنده راه شهدا باشند از هرگونه گزندی درامان هستند.

 وی شهرستان پلدختر را منطقه‌ای حماسه ساز دانست و گفت: مردم ولایتمدار این دیار برای دفاع از ولایت ورهبری در دوران دفاع مقدس حضوری پررنگ داشتند.

 سرهنگ زارع عنوان کرد: پلدختر از شهر‌های درگیر جنگ بود که بیش از ۷۰ بار توسط موشک‌های رژیم بعثی عراق مورد بمباران قرار گرفت.

 وی یادآورشد: امروز نسل جوان ما در قبال شهدا و رهبر معظم انقلاب وظایف خطیری برعهده دارند تا بتوانند پرچم این انقلاب را از طریق امام خامنه‌ای به امام زمان (ع) بسپارند.

 در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از خانواده‌های معظم شهدا قدردانی شد.

انتهای پیام/م

یادواره ۱۲ شهید دهستان پاعلم برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.