لرستان؛

برگزاری یادواره شهید حججی در خرم‌آباد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی، از شهدای مدافع حرم، شامگاه سه‌شنبه، ۲۴ مرداد در هیئت فاطمه الزهرا (س) خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به‌منظور پاسداشت و تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم، مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی شامگاه سه‌شنبه، ۲، ۴ مردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، از سوی هیئت فرهنگی ـ. مذهبی فاطمه‌الزهرا (س) در مسجد امام حسین (ع) منطقه ماسور خرم‌آباد برگزار شد.

برگزاری یادواره شهید حججی در خرم‌آباد 

در این مراسم و محفل نورانی نوجوانان، جوانان و مردم شهید پرور منطقه ماسور به یاد شهید با صلابت ایران اسلامی شهید حججی که مشابه شهدای دشت کربلا سر از پیکر مطهرش جدا شد و راست قامتانه با ایستادگی خود از شریعت، اسلام و دین دفاع کرد، مراسم سینه‌زنی و روضه‌خوانی به یاد این شهید برگزار کردند و یاد و خاطره آن دلاورمرد ایران اسلامی را گرامی داشتند.

برگزاری یادواره شهید حججی در خرم‌آباد 

یادآور می‏‌شود، شهید محسن حججی، از جهادگران و اعضا فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد، پس از دو روز به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل شد. این جهادگر فرهنگی از فعالین ترویج و تبلیغ کتاب بود و اقدامات جهادی را در اردو‌های سازندگی برای خدمت به مناطق محروم انجام داده و از خادمین راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بود. شهید حججی ۲۵ ساله و اصالتاً اهل نجف آباد اصفهان بود که از وی فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.


انتهای پیام /د

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
روحش شاد