معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست بهزیستی در تاسوعا و عاشورای حسینی، پذیرای حضور مردم و دریافت نذورات مردمی هستند.

حضور در شیرخوارگاه‌ها در تاسوعا و عاشورای حسینی برای عموم آزاد استاحمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بازدید از شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست سازمان بهزیستی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی همانند سال‌های گذشته، در سراسر استان تهران برای عموم آزاد است.

وی افزود: عزاداران حسینی می‌توانند طی مراسم ویژه‌ای که به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست سازمان بهزیستی برگزار می‌شود، حاضر شوند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تاکید کرد: عزاداران حسینی ضمن حضور در شیرخوارگاه‌ها، می‌توانند نذورات ویژه خود برای نوزادان و کودکان بی‌سرپرست را به این مراکز تحویل دهند.

خاکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان تهران، ۴ مرکز ویژه نگهداری از نوزادان بی سرپرست وجود دارد که این مراکز به ترتیب شامل، شیرخوارگاه آمنه، شیرخوارگاه حضرت رقیه(س)، شیرخوارگاه شبیر و شیرخوارگاه شهید ترکمانی است.

وی ادامه داد: مراکز خانه کودک و نوجوان ضمن برگزاری مراسم مذهبی و برپایی هیئت ویژه کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی، آماده بازدید و پذیرایی از عموم مردم مومن و عزادار در روزهای تاسوعا و عاشورا هستند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با اشاره به مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی، اضافه کرد: مراکز توانبخشی ویژه معلولان سازمان بهزیستی نیز مراسم ویژه‌ای را برای روزهای تاسوعا و عاشورا دارند و عموم مردم می‌توانند در این مراسم حضور یابند و در صورت تمایل نذورات خود را به مراکز توانبخشی اختصاص دهند.

انتهای پیام/

بازدید از مراکز توانبخشی و شیرخوارگاه‌های پایتخت در تاسوعا و عاشورا آزاد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار