فراخوان هشتمین جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار منتشر شد.

فراخوان جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار منتشر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ فراخوان هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوعات تاریخ معاصر ایران، فتنه سال ۸۸، بیداری اسلامی و جهانی، نقد درون گفتمانی، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی و ملت قهرمان منتشر شد.


بنابر این گزارش، متقاضیان شرکت در جشنواره، تا ۲۰ آبان، فرصت دارند آثار خود را در بخش‌های فیلم، نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی، تولیدات رادیویی، فیلم ما و آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغاتی با مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir ثبت و حداکثر تا پنج روز پس از آن به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


همانند ادوار گذشته، دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار در فراخوان خود از علاقه‌ مندان برای اکران مردمی آثار جشنواره دعوت کرده تا با مراجعه به تارنمای جشنواره، نسبت به ثبت‌نام برای نمایش فیلم‌ها اقدام کنند.


براساس فراخوان هشتمین جشنواره‌ی عمار، آثاری که تا تاریخ ۲۵ مهرجاری به دبیرخانه برسد، در صورت رضایت فیلم‌ساز و با نظر هیأت انتخاب، در اولین مرحله، وارد چرخه‌ی اکران مردمی می‌شوند.


گفتنی است: هشتمین جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار، ۸ تا ۱۷ دی ۹۶ در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود و از آبان‌ امسال تا ۳۰ مهر سال آینده اکران‌های مردمی این جشنواره هم در شهرها و هم روستاهای کشور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/س

 

هشتمین جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار