به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ باذلی رئیس اورژانس ۱۱۵ گناباد گفت:: سامانه اتوماسیون مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ درمراکز فوریتهای پزشکی سراسر کشور درحال راه اندازی میباشد که اورژانس ۱۱۵ گناباد بعنوان دومین شهر در منطقه شمال شرق کشور این سامانه را در شهرستانهای گناباد و بجستان راه اندازی کرد.
وی افزود: از مزایای این سامانه دراورژانس ۱۱۵ میتوان به کاهش قابل توجه ترافیک مکالمات بیسیم و افزایش دقت و مدیریت هوشمند اعزام و راهبری آمبولانسها اشاره کرد
رئیس اورژانس ۱۱۵ گناباد خاطر نشان کرد: ازین پس هنگام تماس با شماره ۱۱۵ کلیه اطلاعات یک پرونده ازقبیل مکالمات ٬ زمانها و اقدامات صورت گرفته جهت مددجو توسط مرکز پیام اورژانس در یک فایل جهت دسترسی آسان و سریع ذخیره میشود.
باذلی گفت: باتوجه به حذف فرمهای اطلاعات بیمار که توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ بر بالین بیماران اورژانسی تکمیل میشد و نیز صرفه جویی درهزینههای چاپ ٬نمایش آنالیزهای لحظهای از آمبولانس هاازقبیل تماسهای دریافتی٬ ماموریتهای درجریان ٬ارجاعات بیمارستانی و... ازطریق گوشی تلفن هوشمندی است که در اختیار تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.
وی از شهروندان خواست: هنگام تماس با تلفن ۱۱۵ نهایت همکاری را با کارشناسان مرکز پیام جهت اخذ شرح حال کامل ونیز با پرسنل عملیاتی جهت تکمیل اطلاعات اولیه بیمار بر روی گوشی تلفن هوشمند اورژانس ۱۱۵ داشته باشند تا شاهد خدمت رسانی بهتر اورژانس ۱۱۵ برای مردم باشیم.
انتهای پیام//ف.ج