سرپرست شهرداری گفت: روز آتش‌نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مهدی بیگ‌محمدپور سرپرست شهرداری بیجار پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی که در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی بیجار برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)گفت: امام حسین (ع) آینه تمام نمای ایثار و شهامت است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) و سیره و آرمان‌های این امام همام الگوی تمامی مردان و مسلمانان آزادی‌خواه است، افزود: حرکت در مسیر سرخ سالار شهیدان دشت کربلا امری ضروری و انکارناپذیر برای هر فرد مسلمانی است.

بیگ‌محمدپور در ادامه با گرامیداشت روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اظهارداشت: هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه‌روزی آتش‌نشانان پر تلاش و مروجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور است.

وی با گرامیداشت شهدای آتش‌نشان و جایگاه والای آتش‌نشانی گفت: روز آتش‌نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت هستند.

 شهردار بیجار از عملکرد قابل توجه پرسنل آتش‌نشانی شهرداری بیجار تقدیر کرد و گفت: آتش‌نشانان بیجار با وجود همه مشکلات و کمبودها همچنان با فداکاری و ایثار، عملکرد قابل تقدیر در کارنامه کاری خود ارائه کرده‌اند.

بیگ‌محمدپور ضمن تقدیر از تمام واحدهای شهرداری بیجار گفت: یکی از واحدهایی که بدون حاشیه و با اخلاص و فداکاری،  در حال فعالیت است و خدماتشان موجب افتخار شهرداری است، واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است.

در پایان این مراسم از مسئول واحد آتش‌نشانی بیجار و کلیه پرسنل با اهدای لوح  و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/  د م

امام حسین (ع) آینه تمام نمای ایثار و شهامت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.