محمد همایون صدر دبیر هفته جهانی فضا برنامه های ایران در این هفته جهانی را اعلام کرد.

برنامه های هفته جهانی فضا در ایران اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته جهانی فضا از 4 تا 10 اکتبر ( 12 تا 18 مهرماه )  با شعار " اکتشاف جهان های جدید در فضا " و با برگزاری برنامه های مختلف گرامی داشته می شود.

برنامه های هفته جهانی فضا از  11 مهرماه با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، افتتاح خواهد شد.

محمد همایون صدر دبیر برنامه های هفته جهانی فضا گفت: سفرهای فضایی و فضانوردی، فناوری فضایی و آموزش و سلامت، فضا در زندگی و جامعه، ریزماهواره ها و ماهواره مکعبی، سنجش از دور، نجوم و اکتشافات فضایی و حقوق و دیپلماسی فضایی از جمله عناوینی است که برای هفته جهانی فضا در نظر گفته شده است.

برگزاری همایش های آشنایی با فضانوردی و اکتشافات فضایی، کارگاه های آموزشی در حوزه علوم جوی، بهره برداری از شبکه های ماهواره ای، دوره آموزشی کاربرد فناوری فضایی در مدیریت بحران، کارگاه های آموزشی پایش اراضی کشاورزی با استفاده از فناوری فضایی از جمله برنامه هایی است که برای هفته جهانی فضا در ایران تدارک دیده شده است.

گفتنی است این کارگاه های آموزشی و همایش ها پس از مراسم افتتاحیه با حضور وزیر ارتباطات از روز چهارشنبه 12 مهر ماه آغاز و تا 18 مهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اعلام برنامه های هفته جهانی فضا در ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.