کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد به نسبت شدیدتا روز جمعه شمال استان را فرا می گیرد به طوری که حداکثر سرعت وزش باد در این مدت به حدود 70 کیلومتر بر ساعت می رسد.

وزش باد به نسبت شدید شمال استان را فرا می گیرد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا آزادمنش کارشناس هواشناسی اظهار داشت: از اوایل وقت فردا با افزایش شیب فشاری حاکم بر منطقه شرق کشور شاهد افزایش شدت وزش باد و گرد و خاک در شهرهای شمالی استان خواهیم بود.

آزادمنش  گفت: همچنین بعد از ظهر امروز علاوه بر رشد ابر در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان در جنوب شرق و مرز غربی استان وزش باد به نسبت شدید جنوبی پیش بینی می شود که در برخی از این نقاط سبب گرد و خاک و افزایش غلظت غبار خواهد شد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از نظر دمایی امروز روز گرمی در نواحی مرکزی استان خواهیم داشت اما از فردا در نیمه شمالی شاهد چهار تا هشت درجه کاهش دما خواهیم بود.

وی افزود: حداقل دمای هوای استان در شبانه روز گذشته با 13 درجه سانتی گراد مربوط به زاهدان و حداکثر دما با 44 درجه بالای صفر مربوط به راسک شهرستان سرباز بوده است.


انتهای پیام /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار