برگزاری نخستین اردوی جهادی فضای مجازی کشور در مشهد

نخستین اردوی جهادی فضای مجازی کشور با حضور ۱۰۹ نفر از بسیجیان در مسجد المنتظر مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در این مراسم گفت: امروز، فضای مجازی تنها جنبه اطلاع رسانی ندارد بلکه باید به عنوان محیط عملیاتی به آن نگاه کرد.

سردار یعقوبعلی نظری با بیان اینکه برگ برنده ما در عرصه فضای واقعی جامعه است، افزود: باید این برگ برنده را در فضای مجازی نیز فعالتر از قبل کنیم.

وی بیان کرد: دشمن می‌خواهد از فضای مجازی، فضای واقعی جامعه را اشغال کند و با توجه به اینکه عملیات در عرصه فضای مجازی متوجه ذهن انسان‌ها است باید این فضا را از دست دشمن خارج کنیم تا نیرو‌های ارزشی این فضا را در اختیار بگیرند.

سردار نظری با بیان اینکه قدرت پایه‌ای و اندیشه‌ای دشمن سطحی است، گفت: توان عملیاتی و پایه‌ای نیرو‌های ارزشی خوب است که باید این توان را در فضای مجازی تبدیل به محصول کنیم هر چند که در این مسیر ضعف‌هایی وجود دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)  ادامه داد: در فضای مجازی قدرت پایه ما مبتنی بر فطرت انسان‌ها است که این موضوع کار ما را جلو می‌اندازد و در کنار آن باید از ظرفیت‌های سنتی بسیاری که وجود دارد استفاده کنیم و آن‌ها را با فضای مدرن پیوند بزنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز گفت: نخستین اردوی جهاد رسانه‌ای در راستای توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری بر ضرورت حضور جبهه ارزشی در فضای مجازی تشکیل شده است.

عباس محمدیان افزود: ۳۴۰ نفر از متخصصان سطح یک عرصه فضای مجازی کشور برای حضور در این اردو ثبت نام کردند که به دلیل برخی محدودیت‌ها ۱۰۹ نفر از این متخصصان خواهر و برادر بسیجی در این اردو شرکت کردند.

وی اظهار کرد: در این اردو نمایندگانی از استان‌های خراسان جنوبی، قم، گیلان و کرمان نیز برای الگوبرداری از این برنامه و اجرای آن در استان‌های خود نیز حضور دارند.

این اردو مدت سه روز در مشهد ادامه دارد.

 
انتهای پیام//ف.ف
 

شرکت ۱۰۹ نفر از بسیجیان خراسان رضوی در نخستین اردوی جهاد رسانه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.