معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از معرفی این استان در نمایشگاه گردشگری سلامت کشور عمان که ۱۷ مهرماه برگزار می‌شود، خبر داد.

 سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی میرحسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی حضور سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت کشور عمان اظهار داشت: بزرگ‌ترین رقابت بین‌المللی- تخصصی صنعت پزشکی کشور عمان، 17 تا 19 مهرماه با عناوین اصلی زیرساخت‌های پزشکی و بیمارستانی، مراقبت‌های پزشکی، دارو و گردشگری سلامت در شهر مسقط کشور عمان میزبان کشورهای منطقه و جهان خواهد بود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه که برای چهارمین سال متوالی برپا می‌شود علاوه بر معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی پزشکی، توسعه فعالیت‌های برون‌مرزی و استفاده هدفمند از فرصت‌های پیش رو برای توسعه گردشگری استان نیز در برنامه گروه اعزامی است.

وی ادامه داد: ارائه بسته‌های معرفی استان در حوزه گردشگری سلامت و سایر ظرفیت‌های گردشگری استان به کشورهای مختلف نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود. جشنواره، نمایشگاه و همایش‌های مختلف درباره صنعت گردشگری به‌ عنوان یکی از پردرآمد‌ترین منابع ارزی برای کشورها نقش بسیاری موثری در جذب گردشگر دارد.

میرحسینی بیان کرد: با زدوده شدن زنگار ناامنی از چهره سیستان و بلوچستان که نتیجه تبلیغات هدفمند و تلاش دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و همه مردم مهمانواز سیستان و بلوچستان است، این استان در فهرست مقاصد سفر گردشگران خارجی قرار گرفته است.

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان  افزود: با افزایش ورود مسافران و انتشار تجارب سفرشان در فضاهای مجازی، رسانه‌های صاحب نام جهان نیز گزارش‌هایی را به معرفی سیستان و بلوچستان به عنوان مقصدی دیدنی، جدید، منحصر به‌ فرد و ناشناخته اختصاص می‌هند و در نتیجه همه اینها استان در مسیر رونق و توسعه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

 

معرفی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار