مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : ۵۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی دراین استان ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : توسعه ورزش‌های همگانی جامعه را برابر بیماری‌های جسمی و روحی بیمه می‌کند.

 

 وی با اشاره به اینکه طرح ایجاد ۵۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی را با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان در دستور کار داریم، تصریح کرد: مکان‌های مربوطه شناسایی و معرفی شده‌اند و با تأمین هزینه‌های حضور مربیان در این اماکن، مردم زیر نظر مربیان مجرب می‌توانند به شکل علمی ورزش‌های همگانی را انجام دهند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: برای این منظور امکانات زیادی فراهم شده است و هیأت‌های ورزش همگانی در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های ما فعال هستند.

 

فتاحی با اشاره به اینکه در طول سال برنامه‌های متنوعی از برگزاری همایش‌های پیاده‌روی گرفته تا کوهپیمایی و ورزش صبحگاهی را در برنامه داریم، تصریح کرد: جشنواره‌های بازی‌های بومی و محلی به‌ صورت مداوم در حال اجراست.

 

وی با تأکید بر اینکه تعداد زیادی از مردم در طول سال از این امکانات استفاده می‌کنند، اضافه کرد: نگاه اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت ورزش‌های همگانی سمنان به جذب خانواده‌ها در ورزش‌های همگانی معطوف است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه امکانات موردنیاز برای ورزش‌های همگانی کاملاً فراهم است، تصریح کرد: در ارتباط با اهمیت ورزش‌های همگانی هم کارشناسان و هم رسانه‌ها و پزشکان بسیار تأکید کرده‌اند.

 

فتاحی با بیان اینکه خانواده‌ها باید قسمتی از زندگی‌شان را به ورزش همگانی اختصاص دهند، اضافه کرد: ورزش‌های همگانی به امکانات خاصی نیاز ندارند و استفاده افراد از ورزش‌های همگانی آسان و ساده است و در منزل هم می‌توانند چند حرکت ورزشی انجام دهند.

 

وی با تأکید بر اینکه پیاده‌روی بخش مهمی از ورزش‌های همگانی است، تصریح کرد: مردم عصرها می‌توانند به ورزشگاه‌ها مراجعه و زیر نظر مربیان مجرب ورزش کنند.

 

 انتهای پیام / ه

 

ایجاد 50 ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.