تیم شهرداری رشت با پیروزی برابر شهرداری فومن به صدر جدول مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان صعود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : از هفته هشتم این رقابت های تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت در یک بازی حساس ، با نتیجه سه بر صفر تیم فوتبال شهرداری فومن را شکست داد تا به صدر جدول این مسابقات صعود کند.

وی افزود: در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان ، بازی تیم های شاهین انزلی و آینده سازان سیاهکل با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال نوجوانان خزر لنگرود با نتیجه سه بر 2 برابر تیم اتحاد آبکنار به برتری رسید.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : همچنین قرار بود تیم های فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت و کادوس ماسال به مصاف هم بروند که تیم فوتبال نوجوانان کادوس ماسال در این بازی حاضر نشد.

علیپور افزود:در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با کسب 19 امتیاز صدرنشین است ، تیم پرسپولیس رشت با همین امتیاز و یک بازی کمتر در مکان دوم قرار دارد، تیم های ملوان نوین انزلی و فراز لاهیجان نیز با کسب 16 امتیاز در مکان های سوم و چهارم قرار دارند

وی تصریح کرد : در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.

 

 

انتهای پیام/م.ع

صعود تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت به صدرجدول لیگ برتر گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.