همزمان با هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بافق با حضور امام جمعه،فرماندار،فرماندهان و مسوولان نظامی و انتظامی بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی بافق در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با اشاره به شعار هفته ناجا در سال جاری گفت: شعار هفته ناجا در سال جاری،پلیس برای امنیت،امنیت برای همه،است و این شعار مفاهیمی را القا می کند که همگی بیانگر رسالت پلیس در خدمت رسانی به مردم است.

سرهنگ کمالی افزود: این شعار یاد آور مفاهیمی از جمله امنیت، آسایش، اقتدار، قانون گرایی و مشارکت مردمی است که هر یک در جایگاه خود نیاز اساسی مردم و جامعه است.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق نیز در این آیین ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی سه اصل ویژه نیروهای نظامی در امنیت منطقه را بیان کرد.

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز امنیت جسمی و روانی منطقه به برکت حضور به موقع نیروهای انتظامی و دوم توانایی شما دشمن را به هراس وا داشته است به گونه ای که جرات هیچگونه تعرض به خاک مقدس ایران را ندارد و سوم آنکه شما افتخار کشور هستید و در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده اید.

گفتنی است: اجرای سان و بازديد از يگانهای مستقر در ميدان، اهدا گل ازسوی دانش آموزان، اجرای برنامه نمادين کشف مواد مخدر، مراسم ترفيع درجه دو نفر از پرسنل نيروی انتظامی و تجلیل از پرسنل نمونه از جمله برنامه های اين صبحگاه مشترك بود.

انتهای پیام/ ی

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار